Jouw vragen beantwoord

Alles wat je moet weten

FAQ

Hotelinformatie

Wat zijn de in- en uitcheck tijden?

De hotelkamer is beschikbaar vanaf 15:00 uur, een latere aankomst is uiteraard geen enkel probleem, laat dit wel even weten. Uitchecken is mogelijk tot 11:00 uur. Indien beschikbaar is het mogelijk een late check-out te krijgen, de kosten hiervoor bedragen €30,00.

Is Hotel Kint toegankelijk als je minder mobiel bent?

Je kunt comfortabel tot aan de voordeur rijden en eenmaal binnen is er een lift beschikbaar, zodat gasten met beperkte mobiliteit gemakkelijk toegang hebben tot alle faciliteiten van het hotel.

Hoe kan ik betalen voor mijn verblijf in jullie self-service hotel?

We accepteren betalingen met creditcards en betaalpassen. Tijdens het boekingsproces word je gevraagd je betaalgegevens in te voeren.

Wat moet ik doen als ik tijdens mijn verblijf in jullie self-service hotel hulp of assistentie nodig heb?

We hebben een 24-uurs klantenservice beschikbaar. Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of via de app, en we zullen zo snel mogelijk reageren om je te helpen met eventuele vragen of verzoeken. Voor directe vragen kun je ook altijd het front office bezoeken, direct aan de rechterkant bij binnenkomst, bij Bistro Francis.  

Is er parkeergelegenheid beschikbaar bij jullie self-service hotel?

Ja, we hebben parkeergelegenheid beschikbaar voor gasten. Je kunt je auto parkeren op onze parkeerplaats (Oosterweg 3, Valkenburg aanhouden) tegen een dagtarief van €12,50. Wanneer we geen parkeergelegenheid meer hebben bij het hotel zijn er voldoende mogelijkheden in de omgeving. We helpen je dan graag verder.

Welke voorzieningen en faciliteiten biedt jullie self-service hotel?

Ons hotel biedt comfortabele kamers met moderne voorzieningen, zoals gratis Wi-Fi, een flatscreen-tv, een eigen badkamer en koffie- en theefaciliteiten. 

Als ik een kamer wil reserveren, hoe kan ik dit het beste doen?

Je kunt het beste rechtstreeks via onze website reserveren, dan betaal je het laagste tarief en ontvang je een welkomstdrankje. 

Wordt er ook ontbijt geserveerd?

Het ontbijt wordt dagelijks geserveerd van 8:00 tot 11:00 in onze Bistro. 

Is het mogelijk een non-refundable tarief te wijzigen of te annuleren?

Een zogenaamd non-refundable tarief is een voordeliger tarief, wat geen ruimte biedt voor wijzigingen of annuleringen. 

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Het spijt ons zeer, maar helaas zijn huisdieren niet toegestaan.